fredag 25. juni 2010

Camping

I dag reiste vi på campingtur :)
pakket med oss mat og klær, telt og tepper
og kjøpte inn en stabel med engangsgriller...
Vi kom fram litt seint på ettermiddagen, -
så etter at teltet var slått opp, og grøten var spist -
begynte Jenny å bli veldig trøtt.
men neiidah... det var ikke lett å få sove i teltet nei :/
så vi tuslet litt rundt ute i pysjen...
hun måtte jo se seg litt rundt :)








å lese gonatta bok i campingstol var stas ;)


det endte med at hun sovnet i vognen

og sov der til jeg var ferdig med å grille kyllig :)
så fant hun seg til rette i teltet ettervært, -
mens jeg sitter her å irriterer meg over
at jeg ikke tok med meg ullsokker :(
*fryser*

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har en tulle som stortrives ute:)
    Flink til å gjøre forskjellige ting med snuppa du:)

    Sharon

    SvarSlett
  2. ja hun stortrives ute =)
    hun har vært med på litt av hvert ja ;)

    SvarSlett