torsdag 24. juni 2010

ENDELIG!

...har jeg fått meg nytt kamera!
jeg har nå vært uten fotokamera i flere uker :(
(den er hard for en som tar ca 100bilder om dagen)
da kameraet mitt ble ødelagt,
var det ikke lett å finne et nytt nei...
det er en hel jungel med kameraer -
som jeg klarte å gå meg vill i :p
fra å skulle kjøpe meg et nytt digitalkamera
til under 1000lappen.-
gikk jeg fort opp i pris, og endte på et
sony speilreflekskamera til totalt 8000,- :p
jeg angrer ikke et sekund på det :D :D
gud så fine bilder det blir...
jeg ante ikke at det var så forskjell...













Jenny ELSKER å bade ;)



tenker det blir en del bilder på bloggen fremover ja :D





1 kommentar:

  1. Så ut til at det tok meget bra bilder ja:)
    Forelsket meg helt i det nærbildet, du ser kjempe godt vann dråpene:)

    Søte,søte gulljenta di!

    Klem fra Sharon!

    SvarSlett