mandag 28. juni 2010

Campinglivet er HERLIG!

Herregud så vi koser oss :)
dagene går unna med SOL og LATTER!
"naboene" her mener jeg er tøff
som telter alene med et så lite barn :P
herlighet...
dette er jo bare helt fantastisk :)
Jenny våkner rundt 6,
litt tidlig mener no jeg...
så hun roter utover klær og sminke,
mens mor sover en liten time ekstra ;)
da er det godt med frokost =)


Så er det ut å lufte seg :)







Jenny løper rundt barbeint i gresset,

danser og snurrer rundt med musikk :)




lunsjen blir grillet i solsteiken med
ane brun på høytalerene





















Lekeplassen er ikke langt unna,
det er gøy å disse ja!
Det er like stas å bare se og følge med
på de store barna når de leker :P



her grilles de fleste måltider ja :)
blir en del kjøtt og salat, -
siden jeg er i ketose...
men Jenny har ikke noe i mot det ;)




Trampoline er tingen!
vi skulle hatt en sånn en hjemme oxo...
"åppå åppå" sier hun når hun skla "hoppe"
hun klarer ikke å hoppe da, bare tramper rundt og rundt,
mens hun klapper ivrig i hendene :) :)





Det er oxo veldig spennende å se på de store når de hopper...


Ellers er vi storfornøyd!
er ikke mye grining her i gården nei ;)
trosss 29 myggstikk bare i annsiktet, -
så stråler hun dagen lang ;)







på kveldene koser jeg med go mat og mygg-jakt ;)
det er en del mygg her, men jeg har nå funnet en taktikk =)
3-2 til mor :P



nettene går no...
Jenny sover godt, mens jeg ligger litt hardt :/
fryser litt å sånn,
men i dag har jeg vært å kjøpt inn ullsokker
og ekstra klær, -
så nå skal det gå bra tenker jeg





STRANDEN!
den er et kapittel for seg selv =)




Det er en helt utrolig fin strand her :)
får helt syden følelse!
den er laaaang og vit,-
lang grundt og sklier og det er ikke måte på :)



første gang Jenny skulle bade,
tenkte jeg at dette vil hun ikke være med på...
det blir for kaldt og åpent osv... men...
NEJHDAH!
hun stupte rett uti -
satt seg ned å koste seg som bare det!
hun ble blå både her og der - hakket tenner,
men hun NEKTET opp av vannet forde :/




en liten snartur for å få varmen igjenn ;)







sand er en fin ting :)
hun fant fort ut av at sanden festet seg på våt hud :P
hun rullet seg rund for å få mest mulig på seg :) :P
herregud så jeg lo av henne der hun lå :D








nei...
dette er livet altså :)
planlegger allerede neste telttur :P
(men vi blir her en uke til ihvertfall) :)

7 kommentarer:

  1. Gud, så herlig det så ut!!! Trenger ikke å bade for å hakke tenner i Trøndelag, så det der er syden for meg ja!!!

    Fikk lyst til å campe jeg også nå. Hmm....kanskje vi også skal ta ei uke i telt i sommer. :)

    Kos deg med skjønneste Jenny i enda ei uke på telttur!!!!! :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig det så ut. Virker som hun har det som plomma i egget. Mange fine bilder er det av en utrolig nydelig snuppe og en veldig pen mamma. Kjempe pen er du.

    Vi har vært å rigga til campingvogn i dag, som vi skal ha stående fast. Og mini stor koser seg så der ute allerede. Gleder meg:)

    Du må ha en fortsatt super camping tur, virker som Jenny ikke kunne hatt det noe bedre. Det er virkelig gøy å se når de har det så greit.

    Sharon

    SvarSlett
  3. ja det synst jeg du ska gjøre lina ;) ubeskrivelig deilig...

    SvarSlett
  4. takk for fine ord sharon :) alltid så koselige kommentarer fra deg :) det liker vi :) ja det er gøy å se når dem koser seg ja... man får det så mye bedre med seg selv da også! :) lykke til med campinglivet! dere har masse å se frem til! får jeg spørre hvor i landet dere skla campe?

    SvarSlett
  5. Så vanvittig flott :) det så helt knall ut *msunnelig nå ja*. Jenny er jo super søt da og så stor hun har blitt!

    Linn H

    SvarSlett
  6. Det får du:)
    Et sted som heter Moysand i Grimstad, så er bare 20-25 min å kjøre da. Leste akkurat at det var kåret til landets eneste 5 stjernes campingplass.
    Det var jo litt gøy da. Ellers har samboer campet mye der når han var mindre.

    Gleder meg!

    Hvor er det du er, er det langt fra der du bor?

    Beklager om det blir mye samtale på bloggen din. Vil du ikke ha det kan jeg svare på hemmelig, er innom der ofte å kikker:)

    Sharon

    SvarSlett
  7. WOW! 5stjerners å greier :) hehe ikke værst ikke værst ;) her er det "bare" 3 stjerner :P
    vi er på onsakervika like ved hønefoss... tar litt mer enn en time å kjøre fra der jeg bor så... ak passe synst jeg :)

    SvarSlett