fredag 26. november 2010

NY leilighet

Ja nå har vi endelig fått flyttet inn
i den nye leiligheten :)
Vi flyttet ikke så langt da...
men 2 soverom og litt ekstar plass
PLUSS
at det tar 2 min istede for 20 min
å gå på butikken, -
er jo bare helt topp!!!
Hele leiligheten MÅTTE males for innflyttning :/
trepanel hører hytten til mener no jeg...
Jeg har fått hjelp av både mamma og Kenneth
til å male ;)
OI!!!
Glemte jeg å fortelle at jeg har fått meg kjæreste? :D
hihi ;)
er han ikke nydelig ;)
Leiligheten ble bra når den ble ferdig malt ja :)
her ser dere stuen fra gangen....



Og her er stuen pluss inngan fra kjøkkenet...





Kjøkkenet er ganske tomt nå...

vi har ingen spisebord enda,
men jeg har ønsket meg DETTE
oklahoma bordet fra jysk i julegave av
mamma! :)
....såååå... vi får no se om det dukker opp etterhvert ;)








ellers skal jeg ha meg en sånn en i gangen :)
expedit hyllesystem fra ikea :D



Jenny sitt rom er så og si ferdig!
mangler kunn noen bilder å litt sånn....




her drømmes det om sommerfugler tenker jeg ;)




jeg er litt fornøyd med rommet hennes da....







...men det viktigste er jo at hovedpersonen selv er fornøyd!
og DET er hun! :)









Vi er no ihvertfall veldig fornøyd om dagen begge 2 :D






6 kommentarer:

  1. Gratulerer med både leilighet og kjæreste

    litt forskjell fra den forrige leiligheten ja!!
    kan tenke meg det var deilig med større plass!!
    så fin spisestue, håper du får den til jul

    kjempefint rom til jenny, har du lagd den sommerfugl "uroen" selv? veldig fin!!

    SvarSlett
  2. takk takk :D
    ja det er kjempe deilig med stor plass!
    litt uvandt da, men det går seg nok til :)
    Jenny er ihvertfall kjempefornøyd med masse extra løpeplass ;)
    ja den uroen har jeg laget selv ;)
    var ute i skauen å plukket en grein som jeg malte rosa bare...
    så festet jeg bare på noen fine sommerfugler :)
    kjempe søt er den!

    SvarSlett
  3. Hei din heldige vinner!! :))
    Så fint det er Lise:)
    du er Flink! godt med større plass, det kan jeg tenke meg :)gleder meg kjempe masse til å se dere til uka begge to, også gleder jeg meg til å overrekke deg din lille premie:)
    Gla ti dæ!
    Stor klem KAROLINEMOR!!

    SvarSlett
  4. jaaa :) jeg gleder meg til å se dere igjenn oxo :)
    spennende med premie da...
    gla i deg også :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med kjæreste og leilighet.
    Det må være deilig å få litt større plass å boltre seg på:)
    Det så kjempe fint ut.

    Så koselig at du har fått deg kjæreste, det fortjener du virkelig. Håper det blir dere to og at han behandler deg og Jenny som de prinsessene dere er.
    Er jo litt greit med innflytnings hjelp også:)

    Og som alltid er dere to vakre jenter begge to:)

    Klem fra Sharon!

    SvarSlett
  6. takk takk sharon ;)
    du e så go...

    SvarSlett