fredag 15. oktober 2010

Når tar tårene slutt?

Jeg kan ikke forstå,-
at det skal gjøre så vondt.
Hjertet mitt skriker av smerte.
Jeg tenner et lys hver kveld
for deg.
mens jeg sitter å mimrer...
Vi har mangen gode minner!
Tårene renner forde du var elsket.
Du var elsket så høyt!


Det er bare noen uker siden
du ble borte.
Det har vært noen utrolig tunge
og vanskelige uker...
Og hva med fremtiden?
Hvordan blir det?
Jeg kan ikke forestille meg en
fremmtid uten deg
Hans Willy
Det har jo alltid vært
meg og deg...
Det har vært mye fremm og tilbake.
Usikkerhet...
men mest glede
og kjærlighet!
Hvorfor måtte du bli borte fra meg?
hvorfor akuratt nå?
Vi hadde så masse å snakke om...
"vi tar det i morgen" sa du,
men neste dag våknet du aldri opp...
JEG SAVNER DEG!
mest av alt,-
savner jeg smilet og latteren.
Den trygge og gode armkroken din.
Du var en Gladgutt
med stor G.
Du var så snill....
Jeg husker de gangene du var her,
da tok du alltid Jenny på morningene-
uten at jeg spurte.
Dere koste dere og hadde det
så gøy.
Jeg vet at Jenny likte deg
kjempe godt!
Jeg tror hun savner deg hun også









Jeg savner deg min kjæreste venn.
Skulle ønske du kom tibake igjenn.
Hvorfor måtte du dra fra meg?
jeg var så inderlig glad i deg.
Du som alltid var der for meg.
Hvordan ska jeg klare meg uten deg?
Jeg kjenner tårene presse på,
jeg har det utrolig vanskelig nå










Hvil i fred Hans Willy
Du er alltid i mitt hjerte.
Jeg håper virkelig vi sees igjenn

2 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.
    Sitter her og gråter med deg, det er jo helt forferdelig. Aner ikke hvordan det føles å miste en bestevenn/ den store kjærligheten.

    Sender over tusenvis av trøsteklemmer. Håper at det en dag blir litt bedre og at tårene tar slutt. Han vil nok alltid være i hjertet ditt uansett.

    Hvil i fred Hans Willy!

    Klem fra Sharon!

    SvarSlett
  2. ....
    jeg skulle inn å takke deg for den fine kommentaren du la igjen inne hos meg...så blir jo møtt av sååå triste, men flotte ord her...hva skjedde??
    så utrolig trist..!
    stooor klem til deg!
    og bare flytt inn til meg ja! :D

    SvarSlett