fredag 3. september 2010

TYRKIA

Etter mye fremm og tilbake på hvem av oss
og hvor i skulle reise på familietur,-
endte det på Side i Tyrkia :)
Jeg var fast bestemt på å ikke skulle dra til Tyrkia,
men jeg er kjempe glad for at mamma og Tina
overtalte meg ;)



Det var en lang fly tur for Jenny...
det ble mye løping i gangen, flørting med andre pasasjerer
og litt kos med tante Tina :)

Vi kom fremm midt på natten.-
så etter litt søvn, var vi klar for å utforske :)






Jenny la sin elsk på bassenget :D
hun er ikke mye redd vann den jenten der...



Tante Tina synst det var gøy å bade med Jenny ;)


Det var lekeplasser overalt, -
så Jenny storkoste seg :)



Vi møtte Tina's venninde med fam :)

vi spiste middag med dem hver kveld...
det var kjempe koseligt :D


Det var stort sett "the queen" vi var å spiste på :)

der var det god mat, flotte og hyggelige servitører -
som hadde underholdning innimellom :D


deres berømte "sexbomb-show" :) hehe


Skummparty for ungdommene var der også :D


mens vi spiste og koste oss,
lå Jenny å slappet av i vognen med en
egen vifte ;)



Etterhvert komm endelig MARIA :D
da ble det liv i leiren :p



Det ble noen is på Jenny iløpe av ferien :)
"namm namm"



Hun fik oxo øvd seg masse på å spise selv, -
siden hun stort sett gikk med magen bar ;)
men hun må nok øve litt mer :P




med armringene på, var hun kongen i bassenget :)
hun kom seg uti og opp igjenn helt selv...
hun koste seg masse!

Hun svømmte rundt alene og hadde full kontroll :)



Neij...
dette var virkelig en fin tur :D
2 uker var litt for lite synst jeg :/ skulle hatt et par uker til ;)


men vi får no se...
kansje vi tar en tur til om ikke så lenge :D

2 kommentarer:

  1. Misunnelig jeg...........Ja, det må jeg vel påstå. Ser ut til at dere har hatt det helt knall. Tror min og din kunne hatt det gøy i vannet sammen, ikke noe pyse han heller:P

    Digga det siste bilde av Jenny, en helt utrolig nydelig liten trollunge:)

    Klem fra Sharon

    SvarSlett
  2. ja det er gøy når de små koser seg i vann :)
    trollunge ja... det har du rett i :D
    synst det siste bilde er nydelig <3

    SvarSlett