tirsdag 6. april 2010

HIPP HIPP HURRA!

Jenny Alexandra fyller 1år i dag!
tenk at det har gått et helt år siden du kom til verden...
Jeg husker det som det var i går,-
da jeg endelig fikk se deg, etter 9mnd's venting..
det var den beste dagen i mitt liv!
jeg ble forelsket i verdens nydeligste lille jente <3

noen bilder fra da til nå...


(1mnd)





(2mnd)





(3mnd)





(4mnd)

(5mnd)


( 6mnd)


(7mnd)


(8mnd)



(9mnd)



(10mnd)



(11mnd)



nå har du blitt såååå stor :)
Gratulerer med dagen Jenny :)
jeg er så UTROLIG glad i deg!
store klompen til mamma <3


3 kommentarer:

  1. Hurraaaaa for Jenny Alexandra, som har blitt såååå stor! ;)
    Plutselig ikke baby lengre gitt... Håper dere får en super dag sammen!!!!

    Sååååå stor klem fra Loke og Lina! :)

    SvarSlett
  2. gratulerer så mye med 1år!!!
    tenk så fort tiden har gått!!!! :D

    store fine Jenny Alexandra !

    SvarSlett